grönska

Dricka Hwila och lyssna på Dylan.
Tjata på Hannes att han ska visa sin muche.

JAG BEHÖVER ALDRIG MER HA MATTE
Jag är i princip klar med allt skolarbete nu. Det enda som återstår en en novell som inte
ska in förän sista dagen och det är inget betyg som hänger på den. Alltså, det är ingen
brådska. Äntligen kan jag andas igen. Jag kan ägna ledig tid till det jag vill och läsa
böcker igen.

Ikäll är det öl-tält i stan och jag skulle jättegärna vilja gå, men självklart jobabr jag hela
helgen så får stanna hemma. Jag ska därför ta min lilla smurf och brumma hem till
mor och far.

 
Karln min tyckte inte att det var hans ansvar att diska
även fast han ska ut och roa sig ikväll





Det börjar bli grönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0