melodifestival, jobb och Malmö

Karln min tvingar mig att se på melodifestival, så vi passade på
att mysa till det med lite chips, när vi ändå höll på.

Jag har för övrigt bestämt mig för att ta jobbet på KindaPosten om
jag kan. Tempo vill inte har kvar mig (eftersom ajg frågat om att sluta),
men säger att de inte kan lova något förän de har fått någon ny.
Detta sätter mig i en knepig situation, eftersom tidningen vill ha svar
och jag kanske inte kan säga säkert (men, typ 98 %) att jag inte
behöver jobba på Tempo. Där har ni var mina tankar snurrar runt hela dagarna.

Jag kan lika gärna berätta om Malmötrippen, när jag ändå är igång.
Jag åkte för att intervjua John Magnusson, en av Sveriges bästa skatare.
Det var härlig stämning i skateparken. Nästan så man blev lite sugen att
börja skata. Även om det förmodligen skulle ta livet av mig.
Intervjun gick bra och porträttet är nästan färdigskrivet. Jag har till och med
börjat layouta mina sidor, vilket känns bra.
Resten av tiden ägnade vi tillsammans med mina syskon och syskonbarn.
Det var härligt att träffa dem igen.
På söndagen hann vi även med lite shopping. En vattenkaraff, sugrör,
body butter till mamma, sjal, diskställ, taklampa, krukor till våra apelsinträd,
förvaringslådor till hyllan, bestick och ett nytt soffbord var endel av det vi köpte.
Sist men inte minst tillbringade vi lite tid vid havet precis vid turning torso.
Dit skulle jag kunna tänka mig att flytta om jag blev rik.

Här kommer bilder. Enjoy!






Nytt soffbord + karl som spelar nytt tvspel



Vårt apelsinträd har nya frukter påväg

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0