mysdag

Har sitter här i brist på annat medan mitt nagellack torkar.
Jag har köpt sandaler idag, eller rättare sagt jag fick faktiskt
ett par av min snälla mamma. Thank you.
Eftersom mina fötter är sådär riktigt svenskt vinterfula beslutade jag mig
för att fixa till dem lite, men när jag upptäckte att vi inte har någon fotfil
var det bara nagellack som återstod.
Jag har under dagen även inhandlat en sjal som jag tänkt kompinera
med någon av alla mina tusen svarta klänningar.

Eftersom jag känner mig lagom pigg och alert idag ska jag till och
med fotografera mina nya läckerheter och visa er. Det kommer i
senare inlägg.

Sist men inte minst har jag även planerat lite närmare hur min bildserie
under temat ett liv tillsammans ska utformas. Nu saknas det bara att jag
börjar fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0