spanska

Snart nationellt prov i spanska och jag har inte pluggat alls.
Kanske är det dumt, eftersom jag alltid legat på mvg i spanska
och känner att jag kanske inte kan hålla fast vid det.

Jag har räknat ut att jag ändå kommer att ligga långt ifrån mvg
i alla ämnen så kanske är det ingen katastrof.
Förhoppningsvis kommer jag in på någon bra journalistskola
och gör jag inte det får jag väl läsa upp betygen.

Jag hade tänkt att jag skulle plugga lite nu på mogonen,
men så fastnade jag här istället. Tänka sig.
Jag har ingen energi alls till att sitta och sistaminutenplugga.

Jag ska försöka skriva lite vettigare grejer i eftermiddag och
även få upp lite bilder.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0