tumult

Okej, nu är det mycket jag vill säga.

Jag börjar med det som gör att mitt hjärta slår för fort.
Jag blev nyss erbjuden jobb på Kinda Posten!!!
Jag kan inte ta det eftersom jag precis börjat på tempo
och jag har inte samvete att skita i dem. Erfarenhet  är
jättteviktigt i jounalistbranschen så jag är just nu helt knäckt.
Jag sitter och väntar på att mamma ska komma hem så att jag
kan ringa henne för att prata. Känner mig helt vimsig.

För övrigt åker jag och karln min till Malmö på lördag för att
hälsa på mina syskon och syskonbarn och så ska jag göra
en intervju med en av Sveriges bästa skatare. kul och lite
nervöst.

Det var säkret något mer, men det har jag glömt nu isf.
Jag är olycklig och samtidigt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0