familjen Glad

Far min är härlig. Han köpte sig en Iphone i somras och har blivit helt förälskad i den. När jag besökte honom hittade jag en bok/väldigt tjock tidning med titeln "Allt om Iphone".

När jag senare besökte honom för att se om jag kunde hitta mig en bra bok (innan jag bestämt mig för att gå tillbaka till Blonde såklart) insåg jag att han har tre hyllor med favoriter. Den understa är fylld med beatles samlingsbox och andra skivor. Mittenhyllan är proppfull med musikböcker av olika karaktär. Översta hyllan, som inte ens är fylld består av några vanliga böcker. Han är en riktig nörd, farsgubben.

Någon viskar i mitt öra att det går i arv.
Och ja, heter man Glad så måste man väl nästan vara lite konstig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0