"Hejdå, vi ses någon annan gång"

"Hejdå, vi ses någon annan gång"
Min syster åkte precis iväg för att bo i sin egen lägenhet en vecka. Precis som hon alltid gör varannan måndagmorgon. Och visst ses vi någon annan gång. Om ganska exakt en vecka till och med.
Idag är en sådan morgon jag orkar älska henne lite extra. Jag önskar att jag kunde göra det varje morgon, varje dag, men så länge vi bor tillsammans kommer det att vara svårt. Det är något jag måste inse och lära mig tycka är okej. Jag vet någonstan där inne att jag är en bra syster, även om det ofta är svårt att inte känna sig otillräcklig.

I'd go to the ends of the earth for you, to make you feel my love



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder! Jag tror nog att du är en väldigt bra syster även till din andra syster!

2009-11-23 @ 19:23:13
Postat av: Bea

Hm, vilken favorit?

2009-11-23 @ 19:43:55
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0