Jag har glasögonen på

Idag har jag glasögonen på.

Min mamma var hos optikern härom dagen. Hon ringde mig på vägen hem för att höra om jag ville ha något från affären. Jag kommer ju inte ut för att handla så ofta nu när jag är sjuk. Besöket hos optikern hade gått bra. Hon berättade att hon bestämt sig för ett par likadana glasögon som mina, fast i brunt.

Det var ett speciellt samtal. Jag kan inte förklara varför, men det fick mig att le mitt i allt elände.
Det är en sak, som jag fortsätter att fråga mig - om och om igen.
Vad har jag gjort för att förtjäna världens finaste mamma?

På tisdag är det dags. Det ska gå bra. Det måste det.

Kommentarer
Postat av: Bea

Lätt att är värd en bra mamma. För du är så sjukt fin!

Vad händer på tisdag?

2009-11-12 @ 21:11:51
Postat av: Bea

Oj, jag hade ingen aning. Jag tror verkligen att det kommer gå bra. Ska tänka på er!

2009-11-13 @ 16:21:41
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0