Julkalender

Det börjar bli hög tid att avslöja årets julkalender. Som vanligt har jag valt ut ett tema, i vilket jag kommer publicera ett inlägg för varje dag.
I år kände jag att jag egentligen har alldeles för lite tid för en julkalender, men jag tycker att det är så mysigt att jag istället bestämde mig för att välja ett lätt tema där det räcker med korta inlägg.
Årets julkalenden blir därför tips. Varje dag ska jag omsorgsfullt välja ut något jag vill tipsa er om. Det kan vara allt mellan himmel och jord och jag hoppas att i alla fall några inlägg kommer att falla er i smaken.

Det kan hända att vissa inlägg kommer på fel dag. Ibland har jag inte tillgång till någon dator och då är det inte så mycket att göra något åt, men om det inträffar kommer det dubbla inlägg nästa dag.

Och... DET ÄR ADVENT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0