snart advent

Jag har varit jättedålig på att uppdatera. Det ska bli bättre.

-

Jag längtar till jul. Av flera olika anledningar. Även om jag i vanlig ordning inte längtar efter allt jag måste hinna göra innan dess.
När julen väl är här hoppas jag på att hinna med både att umgås med nära och kära och att jobba. Även att läsa som en galning och kanske skriva lite utanför jobbet också. Och tända ljus såklart. Massa ljus och många liter te ska jag hinna med.

Jag har kommit in i en sådan period när jag känner mig dålig på allt. Jag skulle kunna bli så mycket bättre på att skriva om jag avsatte mer tid till att både läsa och skriva. Om jag hade orken att lägga ned mer arbete på mina texter. Ibland är det kanske dumt att ha målet att bli bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0