allt och inget

Anledningen till att jag inte har skrivit på länge är att jag har spenderat helgen i Malmö med mina härliga ungar. Det har varit toppen, även om jag varit ganska trött.
Jag kan upplysa om att min mobil gick sönder på vägen ned. Just nu lånar jag en telefon som funkar superbra att smsa med, men sisådär att ringa med.

På tal om det vill jag be er alla att inte skicka sms eller ringa under tiden jag är i Uganda, då det blir väldigt dyrt. Jag åker imorgon, måndag och kommer hem en vecka senare.

Det ska bli fantastiskt att komma iväg och se en helt annan del av världen. Jag är så otroligt tacksam att jag får chansen att åka. Också väldigt glad för att det känns så bra med gruppen jag åker med. Jag sitter nästan här och blir lite känslosam märker jag nu. Kanske är det vad man brukar kalla resfeber.

Jag kommer att sakna er

Kommentarer
Postat av: Dennis

Naw, så gulliga:) Jaa, vi kommer ha det hur bra som helst hoppas jag! Måste helt instämma i de ord du skrev.

Ses imorgon, Kram Dennis

2009-10-25 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0