Allt och inget

Jag har varit hemma för att sova en snabbis och ska strax tillbaka till redaktionen igen.
Igår var en späckad dag med ett lite dramatiskt inslag i form av brandlarm.
Jag kom nyss på den lysande idén att jag skulle kunna göra ett stopp i Gullringen för att simma på vägen hem i eftermiddag. Dock sumpades den ganska fort när jag insåg att det verkar vara stängt. Slutsats: Gullringen är inte särskilt party på söndagar.

Nu ska jag bege mig mot Kisa, förmodligen med ett extrastopp för bensinpåfyllning. Väl framme ska jag göra mig en kopp te och börja skriva.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad tråkigt att de inte har öppet söndagar, tror det är för att det är simskola då.. Du får komma en annan dag.

Ha en bra dag på jobbet:)

2009-10-18 @ 09:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0