min nya kärlek

Idag när jag var på biblioteket för att titta efter böcker om genus sprang jag av en händelse in i Micke Nyqvists nya bok. Självklart lade jag tassarna på den direkt och när Jonas berättade att den är riktigt bra började mitt hjärta slå fort.
Jag har fått hålla mig tillbaka hela kvällen för att inte kasta mig över den, men nu dröjer det inte länge förrän jag uträttat det jag ska och kan gosa ned mig i sängen tillsammans med min nya livskamrat.


I övrigt måste jag bara nämna att nu är det MINDRE ÄN TVÅ VECKOR TILLS PLANET LYFTER!

 

Kommentarer
Postat av: Bea

Jaså du har hittat den nu:-) Säg till om den är bra och värd att läsa så kanske jag tar mig tid till den jag med.

2009-10-12 @ 21:44:46
URL: http://beafoto.blogg.se/
Postat av: Dennis

Hoppas att den är bra:) kanske ska ta och läsa den med...

2009-10-12 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0