förvirring

Det råder förvirring i mitt huvud just nu.
Jag trodde att jag visste vem jag är och vad jag vill. Det gör jag nog också, förresten. Problemet är kanske att jag inte vet vem du är och vad du vill.

But would you let me go? I didn't think so.

Ikväll ska jag mysa med mig själv, mitt te, min bok och min dator.
Det innebär tända ljus, varmt te, massa läsning och en hel del skrivande. Jag börjar få lite ordning på mitt projekt nu, men hindras tyvärr lite av att inte ha indesign på datorn hemma.

Hannes säger: Du är inte negativ.
Tack, you made my dag!

Och så vill jag säga Grattis, även om jag inte sjunger.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Hoppas att du har en mkt trevlig kväll:) Jag ska ha det iaf.

2009-10-16 @ 18:06:12
Postat av: Bea

And you don't wanna be here in the future.



Du vet det förhoppningsvis, men upprepning brukar inte skada - Jag tycker mycket om dig vännen.



Och tack för kommentaren, Neabäst :-)

2009-10-17 @ 11:51:32
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0