Paljetter

Ikväll blir det lite festligheter för att fria Jontes födelsedag.
Jag måste väl erkänna att jag har fallit för grupptrycket, eftersom jag faktiskt har en klänning med paljetter på. Eller så skyller jag på att det inte fanns något annat i affärerna och att färgen var mysig. Ja, ni kan ju få välja själva.



Jag känner att jag är tillräckligt mycket mig själv och egen, med paljetter eller inte.
Det är en trygghet. Jag förvändlas inte till en enda stor paljett, bara för att jag har ett femtiotal av dem på min klänning.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Mkt snyggt:) Du blir kvällens höjdpunkt:P

2009-10-10 @ 19:18:27
Postat av: Micha

Dock tycker jag att du ska inskaffa den på byoung ;)

2009-10-10 @ 21:23:30
URL: http://colourslide.blogg.se/
Postat av: Bea

Tycker att färgen passar dig minst sagt utmärkt!

2009-10-11 @ 14:24:43
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0