research

Det här blir en kort update, för sen måste jag sätta igång med planering och skrivande.

Det finns endel som inte är så bra, men det positiva uppväger helt klart. Det är resultatet av dagens research och man skulle nog kunna säga att det stämmer ganska bra in på hur jag känner för livet just nu. Ännu bättre kommer det förmodligen att kännas när jag har prickat av några saker på att-göra-listan.

Jag ska under kvällen försöka hitta min ipod, så att jag hinner proppa den full med riktigt bra musik inför ett dygns resande till Uganda. Jag har förresten inte hunnit läsa något alls mer i min nya bok, så kanske räcker den tills dess också.

Jag hade en dröm härom natten, som gjorde mig ledsen.
Glöm inte att ta vara på det ni har, för det stannar inte för evigt.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Det lät som ett bra uttryck:)

2009-10-15 @ 19:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0