Simning och ostkaka

Jag har varit dålig på uppdatering. Det är faktiskt så att jag inte har haft tid.

Det är mycket nu. Jag kämpar på med mitt projekt och det börjar gå framåt, vilket känns väldigt bra. Men det är fortfarande mycket kvar och tiden är knapp.
Min chef på Kisaredaktion ringde igår och bad mig vara med och visa upp mig och bjuda på ostkaka på torget på fredag. Det innebär att jag måste flytta en intervju med gymnasierektorn och ställa in morgonens träning, men jag har bestämt mig för att journalistens dialog med läsarna är tillräckligt viktig för det.

Igår bestämde jag mig för att slutligen prova Gullringens Simhall och jag blev helt klart positivt överraskad. Mycket plats i bassängen och jag fick till och med lyxen att vara ensam i bastun efteråt.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Låter som en rolig fredag:) Hoppas att det blir fler turer till Gullringen då:)

2009-10-22 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0