tidskriftsdagen

Vi vann inte, men det var en bra dag i Stockholm. Intressanta seminarier som väckte nya tankar. Tyvärr var jag lite trött för att uppskatta det till hundra procent, men jag försökte få ut så mycket jag bara kunde av det. Dagens höjdpunkt var utan tvekan Skavlan, som på sin underbara norska var både rolig och tänkvärd.

Jag har funderat på att bli politiskt aktiv igen. Jag saknar det, men samtidigt har jag tidsbristen att brottas med. När skulle jag hinna med det? Jag vet inte heller exakt vilket parti jag skulle engagera mig i.

Det blev en kort update, men i alla fall något.

Kommentarer
Postat av: Peter Högberg

Du är alltid välkommen till oss om du vill engagera dig

Ha en bra dag

2009-10-21 @ 07:40:26
URL: http://hogbergstankar.blogspot.com
Postat av: Peter Högberg

Du är alltid välkommen till oss om du vill engagera dig

Ha en bra dag

2009-10-21 @ 07:40:42
URL: http://hogbergstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0