Update

Ännu en snabb update.
Jag har inte hunnit kolla igenom och få ordning på alla bilder från veckan, så de kommer senare. Om ungefär en timme åker våra vänner från Afrika mot Bromma för att flyga hem. Det kommer att bli väldigt tomt utan dem. När vi säger att det bara är tre veckor tills vi kommer för att hälsa på dem säger de att det kommer att kännas som ett år.
Ritah, en av dem, sitter bredvid mig och sover. Hon har en sida med jobb uppe på sin dator, men hon orkar inte hålla ögonen öppna. Jag hoppas att hon kan sova på bussen upp till flygplatsen!

Idag har vi gjort jättefina tröjor till oss och  våra vänner. Jag har även pysslat med lite smycken. Det hade inte varit helt fel med ett stort pysselrum hemma. Afrikanerna har också gjort mig helt utmattad genom att försöka lära mig dansa som de gör. Det resulterade mest i att de tittade på mig och skrattade. :] Jag ska se om jag kan hitta någon bild på det, så ni kan se hur komiskt det såg ut.

Love

Kommentarer
Postat av: Bea

"Om ungefär en timme åker våra vänner från Afrika mot Bromma för att flyga hem."



Det låter som om "våra vänner" åker från Afrika mot Bromma för att flyga hem.. :-P

2009-10-08 @ 17:41:28
URL: http://beafoto.blogg.se/
Postat av: Dennis

Du kunde ju visst dansa:) Du var jätteduktig!

2009-10-09 @ 07:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0