Måndagsmorgon

En helg fylld med jobb, familjemys och sedan lite Oskar har gjort att jag inte hunnit uppdatera, men här kommer det. Jag har bestämt mig för att färga mitt hår mörkt igen och funderar på att klippa lugg. Av någon anledning fick jag ett superstarkt behov att förändrad något i helgen, så då fick det bli håret, eftersom jag funderat på det länge.
Som så ofta dricker jag just nu morgonte i en underbar muminmugg. Idag är det kärleksmuggen. Min första och min favorit. Kanske gör den mig extra kärleksfull idag? Vem vet.


Kommentarer
Postat av: Bea

Det var nog svårt för muggen att göra dig lite extra kärleksfull, för det är du alltid.

För övrigt ska det bli intressant och roligt att se dig i mörkt hår igen, har för mig att det var finfint på dig.

2009-09-28 @ 18:59:30
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0