Rörig update

Micke Nyqvist har skrivit en bok och självklart trånar jag efter att få läsa den. Jag har ingen aning om hur han skriver, men temat adpotion är intressant, så skriver han som han spelar kan den vara riktigt bra.

Just nu sitter jag med morgonte i senaste muminmuggen "adventure" och funderar på vad jag har glömt packa inför helgen. Jag sörjer också lite över att han inte har möjlighet att gå på Bokmässan i Göteborg. Det får bli nästa år.

Om jag ska uppdatera med lite vettig information, så kan jag meddela att jag fått ett mail från Victoria, som säger att jag har ett möte med Vimmerby Tidning på måndag, där jag ska presentera min idé angående projektarbete. Nu skrev jag precis en sådan förbjuden mening med alldeles för många bisatser, som är förbjudna i myndighetstexter. Vilken tur att alla mina läsare är så pass smarta att de förstår ändå, förhoppningsvis.
Annars får ni skriva arga kommentarer. ;]

Nu: Packa ihop det sista och åka till skolan för invigning.
Sen: Fixa en sista detalj och sedan bege mig mot Kalmar.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0