Tomt

Jag känner att jag inte har någonting alls att skriva om. Är helt blank i huvudet. Men ibland är det väl så också. Jag borde plugga lite svenska, men överväger att helt enkelt lägga mig i sängen en stund och läsa istället.

Jag hade förresten möte med Wesik på Vimmerby Tidning idag, vilket var positivt. Han vill absolut ha mitt projektarbete och tycker att det lyfter tidningen. Dessutom fick jag beröm över insatsen i Kisa, vilket kändes kul. Att V gillade min novell gjorde inte heller saken sämre. Inte heller att Bea fick massa superberöm. Delad glädje är dubbel glädje :]

Jag fick ned några rader ändå.


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag vill läsa din novell..?



Delad glädje är dubbel glädje!

2009-09-22 @ 17:05:09
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0