En ny hårfärg?

Ju mer jag packar desto mer känns det som det är kvar. Just nu är jag glad att jag slipper ta med mig allting på en gång.

Något jag inte berättat är att jag i princip bestämt mig för att bli blond igen. Egentligen inte främst för att vill, utan för att jag inte tror att mina möjligheter att färga håret i Bolivia kommer vara så stora. För att visa ungefär hur det kan komma att se ut har jag plockat fram lite bilder från mitt blonda liv. De är tagna i olika faser, där de mörkaste förmodligen är efter bara en färgning.





             

Tanken är att det ska bli ungefär som den översta bilden när det är färdigt. Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Dennis Andersson

Det blir supersnyggt! :)

2010-08-01 @ 17:11:37
Postat av: Micha

Jag har alltid gillat dig som blond :)

2010-08-01 @ 20:40:33
URL: http://colourslide.blogg.se/
Postat av: Bea

Du passar så bra i både mörkt, ljust och allt däremellan så jag tror det kommer bli jättebra :-)

2010-08-02 @ 20:45:26
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0