att förändra

Jag tänker påminna mig själv igen, min saga kommer att sluta bra.




Äntligen ett nytt år. Äntligen dags att börja om. Äntligen dags att bli en ny människa. Äntligen dags att bli en bättre människa. Äntligen. I dessa nya tider vill jag säga som Emil Jensen.

"Är det så att man ska förändra världen, vilket man naturligtvis ska, helst då över en natt, då krävs det att man pussar alla homofober, för det är lika hotfullt för dem som det skulle vara för George Bush om någon plötsligt förklarade fred mot honom."

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag håller med dig, min saga ska också sluta bra och jag tycker det är otroligt skönt med ett nytt år så man kan börja om och ta nya tag!



Bra ord av Emil Jensen där:)

2010-01-06 @ 09:59:45
URL: http://deddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0