Hemlighet

Hemligheten jag lovade att berätta är att jag bestämt mig för att rensa ur och ge bort stora delar av min tekoppssamling. Det är precis vad jag ägnat kvällen åt och någon timme senare ligger över 40 muggar nedpackade och väntar påatt få komma till second hand.

Jag passade även på att inventera mina muminmuggar och kom fram till att jag i nuläget har 25 stycken. Dock är det två dubletter som jag ska ge mamma.



40 muggar väl nedpackade


Blush at Madame Tussauds fick stanna





Dagens loppis inbringade även ännu ett par fina burkar.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hehe :) Men du sparar dina muminmuggar va?

2010-07-14 @ 22:26:46
URL: http://deddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0