I want you to notice

Nio banankartonger följde med mig hem från Ica idag. Nästa vecka börjar de bli dags att gå igenom alla saker och packa lite smått. Ibland känns det jättekul och ibland som att bestiga ett berg. Jag får ta det bit för bit helt enkelt.

Nyss var jag och tog lite mått i lägenheten. Bestämde mig även för var vi ska ha fondvägg och inte. Det kan bli riktigt fint. Resten av kvällen tänkte jag tillbringa i sängen med Jonas Andersson. 

 
Utsikten från var balkong.


I want you to notice
When I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special       
Timo Räisänen




Nu längtar jag efter en underbar helg.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vem är Jonas Andersson?? :P Knappast min lillebror även om han har exakt samma namn :D

Tycker det låter utmärkt med flytten, du är så förberedd!



Förresten, det kommer förmodligen bli Polen för mig till hösten! :D

2010-07-08 @ 14:28:14
URL: http://deddes.blogg.se/
Postat av: Zeetah

Fin utsikt!

2010-07-09 @ 08:18:39
URL: http://superzeetah.franssonline.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0