Nelson

Tid för uppdatering och lite bilder. Under sista dagen i La Paz fick jag träffa mitt och min fmailjs fadderbarn. Vi följde med skolans socialarbetare hem till hans familj för att träffas och prata. Självklart smög jag med mig lite presenter också.

Nelson gick i kinderklassen där jag jobbade, så det var inte första gången jag träffade honom. Han är en väldigt duktig kille, som alltid klarar skolan bra och är väldigt noggran. Han visade glatt upp sina skrivböcker från skolan. Även om han var lite blyg ställde han upp på massor av foton, som ni får se här under.

Det var verkligen härligt att få träffa Nelson och se hur han bor. Hans föräldrar verkade trevliga och engagaerade i hans skolgång. Om jag mot förmodan inte skulle komma på någon annan anledning att återvända till Bolivia har jag alltid Nelson. Självklart ska jag träffa honom igen.


Glad fadder och blygt fadderbarn


Fotovisning



Familjen

Nu är det snart bara två veckor kvar. Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0