Santa Cruz

Jag ska forsoka gora en snabb update.

Skolan kopte jattebra saker for de 1800 kr som jag lamnade till dem. Det var bollar, hopprep, spel och skolmaterial. Jag har tyvarr inga bilder nu, men det kommer. Kommer aven ett annu roligare bevis, men det ar en liten hemlis an sa lange.

Efter manga jobbiga avsked i La Paz tog vi flyget till Santa Cruz, dar skillnaderna nastan blev en chock. Plotsligt bodde vi pa hotell i en jattevarm dag och agnade ledig tid at att ligga vid en pool. Till en borjan kandes det bara konstigt, men nu borjar varmen kannas bra.

Helgen agnade vi en den supermysiga byn San Ignacio. Vi besokte en organiskation for ungdomar med funktionshinder, en sot flickskola, en jordbruksskola och en ekologisk smaskalig kaffefabrik.

Pa jordbruksskolan blev det ridning pa superfina hastar, vilket har resulterat i traningsvark :) I ovrigt har jag forsokt simma och promenera endel, men det ar tufft att vara ativ i varmen.

Jag har aven forsokt borja bygga upp en liten solbranna, men eftersom det ar kallt i Peru ocksa, sa hinner den val forsvinna.

Ta hand om er dar hemma. Jag saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0