Annu en dag i Bolivia

Hej
Nu har jag paborjat vecka nummer tva i Bolivia och det kanns bra. Lite hemlangtan har jag, men jag antar att det hor till att sakna de man alskar.

Ikvall har jag skickat in mitt forsta reportage har ifran, sa snart kan ni lasa det i Vimmerby Tidning om ni ar nyfikna. Nu ska vi snart ga en kvallspromenad i omradet. Skont att stracka lite pa benen!

Om ni som skankt pengar till barnen pa svensk-bolivianska skolan ar nyfikna pa hur det har gatt kan jag lugna er lite med att jag forst kommer till skolan om en vecka, sa an sa lange ar bara pippidockan inkopt. Dock har de tva andra tjejerna som ocksa ska ha prakti dar gjort samma sak som jag och fatt in sammanlagt 2 000 kronor, sa skulle skolan behova nagat lite dyrare kan vi ga ihop och bidra med 3 500 kronor.



Kvallsbad i en lagun i djungeln



Vi kvinnornas staty i Cochabamba

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Nielsen

Djungelbad såg ju galet skönt ut, till skillnad från kylan i Sverige! Usch ... /Christoffer

2010-10-26 @ 16:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0