Close your eyes

¡Hola!
Helgen har vi agnat at en resa till djungeln. River rafting och guidad vandring har varit favoriterna. Att aka i gummibaten pa floden genom djungel var verkligen harligt med en underbar natur. Att bada i lagunen nara hotellet var inte heller helt fel.
Pa den fem timmar langa bilresan hem planerade Klara, Dessi och jag var tripp till Peru. Machu Piccu, och Vassoarna ser vi fram emot.

Imorgon borjar en ny skolvecka, som ar den andra och sista i Cochabamba. Efter det aker vi till La Paz for tre veckors praktik.

Close your eyes and I`ll kiss you
tomorrow I´ll miss you
Remember I´ll always be true

While I´m away
I´ll write home every day
And I´ll send all my loving to you

Beatles

Kommentarer
Postat av: Dennis

Det låter som du har det underbart nere i Sydamerika!! :) Jag har sagt, så länge jag kan minnas, att jag ska åka dit så jag är DUKTIGT avundsjuk på dig för att du är där! :P Jag har planer på att åka ut o resa en himla massor ett år, antingen mitt i studierna eller efter :D Resa ska jag iaf, jag har massor ställen jag vill till o jag har som mål att besöka alla världsdelar åtminstone! :)

Kramar

2010-10-25 @ 19:53:12
URL: http://dedand.blogg.se/
Postat av: Dennis

Det låter som du har det underbart nere i Sydamerika!! :) Jag har sagt, så länge jag kan minnas, att jag ska åka dit så jag är DUKTIGT avundsjuk på dig för att du är där! :P Jag har planer på att åka ut o resa en himla massor ett år, antingen mitt i studierna eller efter :D Resa ska jag iaf, jag har massor ställen jag vill till o jag har som mål att besöka alla världsdelar åtminstone! :)

Kramar

2010-10-25 @ 19:53:59
URL: http://dedand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0