En varm dag

En kort uppdatering fran ett varmt Bolivia.

Idag har vi besok en skola ute pa landet och efter ett par timmar i solen snurrar det en hel del i huvudet, men det ar det absolut vart. Barnen var jatteharliga och de var sa kul att se dem hoppa med hopprepen vi kopt at dem.

Snart borjar det narma sig flytt. Pa mandag tar vi bussen upp till La Paz, kylan och praktiken. Visst ar varmen har i Cochabamba harlig, men jag ser verkligen fram emot praktiken i skolan och att fa hjalpa till med det jag kan.

Efter tre veckors praktiv beger vi oss aterigen ned i landet och besoker det valdigt varma Santa Cruz. Tio dagar senare, nar de ovriga reser hem till familj och karlekar, beger sig jag och tva andra tjejer vidare till Peru och undervakret Machu Piccu. Da blir det forhoppningsvis en hel del sol, bad och upplevelser. Vi haller fortfarande pa att slipa pa detaljerna.

Lev bra dar hemma i Sverige. Jag saknar er allt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0