Pa egna ben

Idag har vi haft vara sista spansklektioner, sa nu ar det dags att sta pa egna ben. Jag tror dock att perioden da vi kommer att lara oss spraket bast ar tiden i La Paz. Dar bor vi ensamma i olika familjer och har inget annat satt att kommunicera an spanska och kropssprak. Det kanns bra!

Helgen kommer att besta av en hel del fiesta a la Bolivia. Jag hoppas pa mycket dans och kanske vagar jag mig pa lite chicha.

Vart att namna ar ocksa att jag och Jens borjar bli ett riktigt par, efter gardagens halvarsdag har vi i alla fall kommit en liten bit pa vagen. Och att saga att jag inte saknar honom nu skulle vara en logn.




Nu ska jag bege mig till takterassen for att kominera solning och siesta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysis, tro inte att jag saknar dig!

2010-11-03 @ 00:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0