Packning

Jag skyller inaktiviteten här på att jag fortfarande är sjuk. Idag känns det lite bättre, men av erfarenhet vet jag att det inte betyder att jag mår lika bra imorgon. Jens och jag har ägnat helgen åt att mysa och bilda minnen att tänka på under tiden jag är borta.

En trevlig nyhet är att jag har börjat packa och fått ned det mesta som ska vara i resväskan. Jag var rädd att vågen skulle visa mer än 23 kg, särskilt med tanke på att jag gärna vill ta med en hel del minnen och presenter hem från Bolivia, men endast 13,7 kg stod det i rutan. Det känns riktigt bra att ha lite marginal!

Det börjar kännas bra inför resan nu. Snart är vi där.



Vi krälade ur soffan och köpte varsin korv på marknaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0