Sjukling

Att vara sjuk en vecka innan det är dags att åka känns inte jättebra. Inte blir det bättre av att det är svårt att ta det lugnt när man man mycket förberedelser att göra. Idag har jag dock inga större projekt på gång och sov i princip hela förmiddagen. Jag tänkte att jag ska lägga mig i soffan och läsa lite om Bolivias ursprungsfolk och eventuellt gå igenom vad jag glömt att köpa inför avfärden.

Nu är det i alla fall bestämt att Jens ska köra mig till Arlanda och det känns bra. Det blir lite dyrare än att åka buss, men vi får säga hejdå där uppe och det är mysigt.


Om exakt en vecka träffas några av oss för att sova en natt på arlanda. Sedan åker vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0