Nyhet: boliviablogg

Jag har varit dålig på att skriva ett tag, men nu kommer jag med en liten nyhet. Under ett par månader kommer den här bloggen att ha temat Bolivia. Anledningen till det är att jag om en vecka åker dit för att stanna i två månader.

Jag ska alltså försöka börja skriva lite oftare, så att vänner och familj som vill följa mig på resan ska kunna göra det. Hur ofta det blir under tiden i Bolivia har jag ingen aning om, men mitt mål är att skriva minst en gång i veckan. Eftersom jag ska göra ett antal reportage till Vimmerby Tidning kommer jag att ha med min dator och hoppas även på att kunna fixa ett mobilt bredband under restiden.

Den 13 oktober åker jag till Stockholm för att övernatta på Arlanda och sedan den 14 påbörja den 24 timmar långa resan till Bolivia. Det kommer att bli en helt fantastisk erfarenhet!



En fantastisk resa, men jag kommer att sakna vänner, familj och min fina pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Grannjävel

Fina pojkvän? Han är inte fin nånstans ;)

2010-10-04 @ 23:03:58
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: therese

Nea vad heter den kursen med bolivia, tänkte skriva med om tidningen i mitt cv. Men vad var det för kurs? :)

2010-10-04 @ 23:21:12
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/
Postat av: therese

sv: åh va roligt att du tycker det! :D



tack nea för hjälpen och kursen är på vimmerby folkhögskola va? :)

2010-10-05 @ 13:03:10
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0