Riddare eller doktor i Afrika?

Först vill jag tacka mina vänner för en bra inflyttningsfest och sedan vill jag säga VI ÄR KLARA! Med lägenheten menar jag då. Det finns lite småsaker kvar att göra, men nu tar vi en paus och bara njuter.

I torsdags var jag runt och fotograferade klasser genom jobbet. Medan jag väntade på en av skolorna läste jag  presentationer av sex- och sjuåriga barn. I den klassen gick två tjejer, varav en ville bli riddare och den andra racerförare.
Det finns tjejer som inte vill bli prinsessor eller flygvärdinnor och det gör mig glad. Gulligt var även att en av killarna ville bli doktor i Afrika och en annan ville jobba på pappas jobb.




En bild från lördagens kräftskiva.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Så synd att jag inte kunde vara där! Hade varit jätteroligt!

Doktor i Afrika, det är jag om några år förhoppningsvis ;) Kram

2010-09-07 @ 13:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0