Zanzibar

Jag är hemma i Sverige sedan ungefär en vecka tillbaka och njuter i fulla drag av det härliga vårvädret. Jag satte mig för att kolla igenom bilderna från Zanzibar och insåg att vi i princip inte har några alls.

Dag två fick jag soleksem på axlarna och armarna, vilket resulterade i att jag inte kunde vara i solen. Jag tänker att det nog också är anledningen till de få bilderna. Dels kände jag mig inte jättesugen på att posa framför kameran och dels kunde vi inte hitta på så mycket. Trots soleksem (och magsjuka) hade vi en jättehärlig tid tillsammans med mycket läsning, lite bad och massa kärlek.







Jag trodde inte att mitt hår var lockigt längre, men där hade jag fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0