En bra dag

Idag känner jag att jag har varit duktig. Trots att klockan bara är halv två har jag hunnit med att städa kylskåpet, skriva motiveringar till gymnasiets novelltävling, planera arbetshelgen och den kommande arbetsveckan och tagit tag i flera andra småsaker. Att jag städade och tvättade igår gör mig såklart ännu mer nöjd.

Nu ska jag gå till gymmet och sedan ska jag ta tag i något jag borde gjort för länge, länge sedan. Jag ska börja rensa ur flickrummet hos mina föräldrar. Det har stått övergivet, med ett par möbler och massa prylar alldeles för länge nu. Som pricken över i blir det sushi med mina föräldrar. Det här känns som en riktigt bra dag!










Några bilder från vår lägenhet. De är inte nytagna, men ganska lika verklighen.

Kommentarer
Postat av: Ekbjorn

Fattas en Jensgubbe på de bilderna :(

2011-02-24 @ 21:17:13
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0