Ett år

Idag är det ett år sedan jag fångade Jens intresse på gymmet och sedan dess har han varit galen i mig. Eller är det tvärt om? Vi har i alla fall knatat på framåt och även om stora delar av världens omkrets har skiljt oss åt vid flera tillfällen har vi också sett till att hålla varandra nära.

Utöver det har jag spenderat dagen på jobbet och än får jag inte komma hem på ett tag. Det blir nog minst ett tolvtimmarspass, men efter det har jag också jobbat klart för veckan. Nästan i alla fall.

Ikväll hämtar jag en vän vid tåget och efter det utnyttjas min bäddsoffa ett par nätter. Jag anar att det kommer att bli en hel del tidningssnack, men något annat ska väl två jornalister också kunna prata om?
Det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Micha

åh har det redan gått ett år :)

2011-02-15 @ 22:16:03
URL: http://colourslide.blogg.se/
Postat av: Dennis

åhh, stort Grattis till er!! :)

2011-02-16 @ 09:55:08
URL: http://dedand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0