Ett nytt försök

Jag erkänner att jag totalt har misslyckats med uppdaterandet av min blogg, men ger det, ännu en gång, ett nytt försök.

Det är nu ganska exakt tre veckor sedan jag vinkade hejdå till Jens. Jag saknar honom så att det gör ont ibland, men samtidigt har tiden gått fort. De två första veckorna hade jag en kompis inneboende och nu har jag bott ensam i snart en vecka. Det känns både lite tom och skönt. Jag är nog en ensamvarg trots allt.

Just nu är jag också ensam, men inte hemma i lägenheten, utan hemma hos min bror, hans fru och deras fantastiska barn i Malmö. Jag kom igår och ägnar nu den första dagen åt att ta den lugnt, jobba lite och andas Malmös härliga luft.

Jag gick nyss en sväng till affären och inhandlade färska champinjoner, avokado, rödlöl, keso med fetaost och oliver, ingefära och lime. Det ska bli en god lunch bestående av keso med champinjoner, rödlök och avokado och lime- och ingefärste.

Jag kanske skulle passa på att äta nu när hantverkarna är iväg på lunch.
Peace

Kommentarer
Postat av: ida

Vad snäll du är.. :) Tror inte du är så dålig va? ;)

2011-02-10 @ 23:24:02
URL: http://idaafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0