En dag full av jobb

Igår fick jag se bilder från Jens tid i Tanzania. Det kändes både fantastiskt härligt och lite konstigt. Framförallt fick jag en känska av längtan. Jag vill vara där hos honom och hos barnen han jobbar med.
http://www.facebook.com/#!/album.php?fbid=10150155833598210&id=654903209&aid=334423

Idag blir det en låång jobbdag för min del. Jag börjar med att gå bredvid som assistent och åker därifrån direkt till jobbet, där jag stannar till kvällen.
Det blir mycket jobb nu veckan ut, men nästa vecka hoppas jag på att bara jobba två dagar. Sedan drar slutspurten innan Zanzibar igång. Mycket jobb gör trots allt att plånboken fylls lite extra och tiden går fort.





Det är vår och det gör mig så fantastiskt glad. Varje gång jag tittat ut eller tänker på det känns allting lite lättare och det kan behöva en dag när arbetsdagen drar sig upp över tolv timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0