Flyttyra och annat bra

Flyttyra.

Det är vad jag känner idag. Det är var jag har känt lite smått ända sedan jag bestämde mig för att flytta till Malmö, men idag är det lite extra. Jag har hittat en lägenhet som kanske är intressant, Jag får den säkert inte även om jag vill, men att den ens finns gör mig lite pirrig.

Det har också kommit spännande besked om jobb, som förhoppningsvis kan leda till något bra.

Sammanfattat kan man säga att framtidsplanerna rullar på och det gör mig lycklig.

Resten av min lediga dag ska ägnas åt bra saker om att fika, träna, läsa och träffa mina föräldrar.








Jag lämnar världens bästa familj i Småland, men tar så klart med dem i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag avskyr att vara den som är den, men ska du alltså flytta, som i lämna lägenheten till bättre behövande, eller bor Jens kvar?

2011-03-01 @ 18:13:52
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jag är förstås lite intresserad av den, om den inte är på tok för dyr alltså. Det har visat sig att det är lite ont om lägenheter i Vimmerby, som inte kostar en förmögenhet dvs.

2011-03-03 @ 07:47:09
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0