Hepatit B

En tuff dag. Strax innan åtta imorse vaccinerade jag mig mot hepatit B. Att jag har en hel del vaccinationer på nacken sedan tidigare tidigare (varav två sprutor hepatit B) verkade inte göra mig stark direkt, utan jag har i princip kännt mig under isen hela dagen. Trots det har jag fått lite gjort. Bland annat har jag två fina tavlor att hänga på väggen. Bild kommer när det är färdigt.

Utöver det har jag funderat lite på de kommande två veckor och saker jag behöver ta tag i innan jag åker på semester. Och när jag har tänkt på det har jag insett att det inte är långt kvar. Jag har aldrig flygit helt ensam tidigare och för att vara lite matcho slog jag till på att flyga till Afrika direkt. Jag måste erkänna att jag är lite nervös.

Nu ska jag stänga av tv och dator och istället lägga mig i sängen med en bra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0