Inger met godis

Jag har tillbringat dagen på västerviksredaktionen. Trevligt med lite omväxling, men lite synd att det blir längre resor. Efter det lärde jag mig att det är många som går till gymmet på fredagskvällar. Jag trodde att jag skulle vara i princip ensam där, men inte då. Det var många hurtbullar på plats.

När jag var på gymmet bestämde jag mig för att sluta äta godis ett tag framöver. Eftersom jag redan hade köpt in helgens godsaker börjar jag med det på måndag. Jag tänker inte utesluta allt gott ur mitt liv, så kommer att fortsätta äta mörk choklad, chips, popcorn och glass. Det är sådant jag inte så ofta äter, så det får vara kvar.



Nu är det mycket frukt som gäller, vilket känns väldigt härligt när det ligger gröna äpplen och mango i fruktskålen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0