Lite om allt

Det här blir ett kort inlägg om ingenting. Idag har jag jobbat, tränat och umgåtts med min fina syster.

Det känns skönt att vara igång med träningen, även om det är lite segt eftersom jag inte är 100 % frisk. Jobbigt det där när det varken känns bra att träna fullt ut eller inte alls. Jag försöker med att styrketräna ungefär som vanligt, men att bara gå promenader i konditionsväg. Jag borde gå en promenad varje dag, men när jag jobbar knasiga tider blir det svårt att få till det.

Saknaden efter Jens har verkligen kommit över mig den senaste tiden. Kanske för att jag mest jobbar och inte har så mycket annat kul att fokusera på. Och jag antar att det är ganska naturligt att jag saknar min karl efter att inte ha träffat honom på sex veckor.






Vi hade en härlig semester i somras och bilderna får mig att längta till Zanzibar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0