Löparskor

Dåligt med uppdatering nu igen. Tiden flyger iväg och en hel del huvudvärk har gjort att jag inte viljat ägna så mycket vid tid datorn. Nog om det.

Morgonens fundering: Varför är löparskor så fula?
Jag som alltid har hatat traditionell löpning börjar få seriösa funderaringar på att försöka börja jag också. Efter att lite snabbt ha tittat efter några vettiga skor undrar jag var de diskreta helsvarta skorna finns. Är det ett mode att löparskorna ska vara lite smått hysteriska med massor av färger och mönster. Det finns säkert en anledning, men jag som novis vet inte vad det skulle vara.

Jag får göra en undersökning av det här innan det blir något eventuellt köp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0