Träning

Vilket fantastiskt träningspass!
Idag kände jag mig pigg och stark. Det blev både en bra vända styrketräning och en stunds löpning på bandet. Utöver det tänkte jag gå en kortpromenad framåt kvällen. Sedan ska jag krypa ned i soffan och titta på Kalla Fakta.

Jag ska inte tjata om min träning, men måste få berätta hur kul det är när man märker skillnad från gång till gång. För ett par månader sedan började jag träna armar, har inte brytt mig så mycket om det tidigare. Jag har alltid varit väldigt klen i armarna och är fortfarande inte särskilt stark, men skillnad är det allt. I början tog jag ungeför sju kg i maskinerna nu tar jag 30 kg och skulle nog kunna öka ännu lite mer.


Utifrån mitt förra inlägg vill jag meddela att jag fått svar från flygbolaget och nu vet att jag får checka in 23 kg bagage. Inga problem alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0