Lax, sallad och nötter

Idag är en härlig dag. Solen lyser så fint in genom fönstren och jag har veckohandlat för ett liv utan socker. Det blev egentligen inte så stor skillnad. Det jag inte lade i korgen var färskpressad appelsinjuice, frukt och bröd. Istället plockade jag på mig nötter och  avocado. Det jag är lite ledsen för är att jag inte kan använda färdigblandad tacokrydda, för i den är socker den största ingrediensen. Jag får fundera på hur jag ska krydda min köttfärs imorgon.

Väl hemkommen åt jag en god lunch med lax, fullkornspasta, sallad och nötter. Jag har alltså bestämt mig för att jag får äta fullkornspasta, så länge ingen berättar att det är fel. I innehållsförteckningen står det ingenting om vetemjöl, så jag hoppas att jag gör rätt.   








Min favoritmöbel är vårt härliga bord. Inköpt jättebilligt från blocket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0