Lite av varje

Dåligt med uppdatering. Det har varit fullt upp med lite av varje här på Storgatan. Bland annat har jag tagit tag i det här med att välja och fixa inför höstens studier. Det har varit samtal, frågor, personligt brev, lusläsning av olika kurser, arbetsgivarintyg och en del tankeverksamhet. Färdigt är det inte, men en bra bit på vägen har jag allt kommit.

Jag är fortfarande lycklig över dagens fantastiska väder. Jag kunde inte valt en bättre dag för att vara ledig. Men nu är det slut på det. Jag jobbar varje dag, förutom den sista, fram till Zanzibar.

Nu ska jag mysa ned mig i soffan efter en kväll med först träningspass och sedan långpromenad.



Två av fyra härliga tavlor som ska pryda vår vägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0