Zanzibaaar

Idag har jag pratat med Jens i telefon och för första gånen tror jag att jag riktigt förstod att jag ska åka till Zanzibar. Det bubblar i mig när jag tänker på det och nu vill jag att den sista veckan ska gå fort, fort, fort. Eftersom jag jobbar mycket kommer tiden nog att rinna iväg och så sitter jag där på planet.

Såhär nio dagar innan det är dags har jag börjat packa resväskan. Plats har jag inte brist på, men frågan är om vikten är okej. Från Sverige till Tanzania får jag i princip ha hur mycket jag vill, men på det lilla inrikesflyget till Zanzibar vet jag inte hur mycket bagage jag får ha. Dagens invägning visade på 13 kg och då blir väskan nog lite tyngre när den är helt färdigpackad.

Nu ska jag strax ta mig till träningshuset för dagens pass.



Efter 11 veckor från varandra träffas vi igen på Zanzibar. Kanske känner vi oss lika nykära som för ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0